کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738253991 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316478 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تغییرات اینستاگرام فراتر از یک لوگوی ساده

همه فقط در مورد این تغییر صحبت میکنند اما در زیر این ظاهر؛ اینستاگرام از لحاظ ساختاری هم دچار تحول شد. این تغییر و تحول نحوه عمکرد سرویسهای این شبکه اجتماعی را تغییر داده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازICTPRESS ؛ از این به بعد عکسها در اینستاگرام بر اساس تاریخ لیست نمیشوند بلکه این کار بر اساس یک الگوریتم خاص و اختصاصی انجام میشود.

خبر فوق در ماه مارس اعلام شده بود و در همان زمان سیستم جدید روی تعدادی از کاربران منتخب انجام شد.

کمپانی مادر یعنی فیسبوک به شیوه مشابه کار میکند. آنها پستها را بر اساس اولویت کاربر و اهمیتی که برای آن قائل هستند لیست میکنند.

اما با این تغییرات بعضی از کاربران و دوستداران وفادار اینستاگرام معتقدند که این شبکه مانند گذشته معدن طلا نخواهد بود.

بسیاری از برندها و تأثیرگذاران در بازار از اینستاگرام برای اهداف تبلیغاتی و معرفی محصول استفاده میکنند. برخی از این حسابهای کاربری صدها هزار دنبال کننده دارند. تاکنون اینستاگرم بهترین بستر برای فعالیتهای آنها بوده است.

اما با پیاده‌سازی سیستم و الگوریتم جدید ممکن است پستهای آنها روی صفحه کاربرانشان نمایش داده نشود. مانند فیسبوک این کاربران هم باید برای تضمین نمایش روی صفحه هزینه پرداخت کنند.

انتقادات زیادی از اینستاگرام شده است؛ خیلیها میگویند آنها به این دلیل لوگو را تغییر دادند تا با منحرف کردن ذهن کاربران سیستم جدیدشان را پیاده‌سازی کنند. آنها میگویند که تستهای دیگری در راه است و باید آزمایشهای بیشتری صورت بگیرد.

شاید این سئوال پیش بیاید که هدف از این تصمیم چه بوده است. در حقیقت باید گفت برخی از برندها و صفحه‌های پرمخاطب با شیوه‌هایی که بکار میگیرند اجازه نمایش موضوعات مورد علاقه کاربر را نمیدهند. اما اگر از سیستم تایم‌لاین برای لایکهای کاربر استفاده شود؛ میتواند نتیجه بهتری را در برداشته باشد.

 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31960 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ICTPRESS تاریخ خبر: 1395/02/27 تعداد مشاهده: 1842
کلید واژه ها: ,
سافت گذر